Staň se naší novou kolegyní - administrativa

ID #11398
Typ inzerce Nabídka
Cena: info u zadavatele

Informace

Do samého centra naší společnosti hledáme novou kolegyni. Podobná pozice se často nazývá jako asistentka nebo office manažerka. My takový název zatím nemáme a budeme se oslovovat křestními jmény. Tvým úkolem bude starat se o chod naší kanceláře, kde pracuje skoro 20 kolegů. Měla bys vést základní účetní evidenci (účetnictví spravuje externí firma), realizovat platby, vystavovat faktury. Dále sestavovat finanční a účetní reporty, komunikovat se zákazníky i dodavateli. Měla bys připravovat smlouvy (vycházející z konceptů a vzorů), evidovat smluvní dokumentaci, mimo jiné taky přijímat návštěvy a řešit spoustou nenadálých a operativních úkolů. Je to práce na 6-8 hodin denně s každodenní přítomností v naší kanceláři v Brně Komárově (je možné, že se časem přestěhujeme). Práce vyžaduje dobrou orientaci v účetnictví a perfektní znalost kancelářského software. Klíčové je umění tvořit bezchybné dokumenty ve Wordu a přehledné tabulky a grafy v Excelu. Pro náš tým je podstatné, abys: - měla teoretickou znalost účetnictví (absolvovala jsi předmět účetnictví na střední nebo vysoké škole alespoň s velmi dobrou známkou), - odváděla svou práci na maximum, - byla absolutně spolehlivá, pečlivá a měla ve věcech pořádek, - byla přirozená, otevřená a bude z tebe vyzařovat pozitivní energie. Tvé práce si budeme vážit, budeme ji umět ocenit a dobře ohodnotit. Pokud ses našla, těšíme se na tvůj email: jobs@inspire.cz (do 25. 11. 2012) P.S. Odpověď by měla být tvou vizitkou, dej si prosím záležet :-)

Kde nás najdete

Kontaktovat inzerenta